TESTIMOMIAL

Estic molt satisfet amb OCOVAL per la ràpida tramitació de la llicència i per la bona predisposició a ajudar en la resolució dels problemes. Tracte amable i atenció exquisita.

Torres

OCOVAL és una empresa compromesa amb la seua ciutat, que s'esforça a oferir sempre un millor servici i amb la major qualitat.

La implementació d'un Sistema de Gestió de la Qualitat i la seua certificació per AENOR és un exemple d'este compromís de millora contínua i vocació de servici.

AENOR certifica que l'Oficina de Coordinació d'Obres de València disposa d'un sistema de gestió de la qualitat en la prestació de servicis a l'Ajuntament de València que engloba totes les activitats d'OCOVAL: coordinació d'obres d'empreses de subministrament de servicis, tramitació de llicències i inspecció d'obres de rases i de tanques publicitàries, homologació d'empreses d'obra d'obertura de rases i tramitació d'incidències relatives a infraestructures i equipament urbà.

La Política de Qualitat d'OCOVAL pretén orientar la implementació progressiva d'una Cultura de la Qualitat en la nostra Organització que facilite aconseguir els nostres FINS (Missió):

  • Gestió, coordinació i inspecció de les obres (rases) en la via pública.
  • Gestió de les incidències en via pública pertanyents al denominat "Servicio 72 Horas".
  • Gestió i inspecció d'Instal·lacions Publicitàries (Tanques).
  • Gestió i inspecció de Mobiliari Urbà (Contracte Valenbisi).

La consecució d'estos fins procura la satisfacció de les NECESSITATS de les "Parts Interesades" de la nostra Organització (Ciutadania, Ajuntament de València-Socis, Empreses, Clients Particulares...):

  • EFICIÈNCIA (ocupació del menor temps possible, facilitant i simplificant els tràmits als sol·licitants, sempre que siga viable, evitar més rases de les necesarias...).
  • Tracte personal respectuós.

Per a aconseguir la satisfacció de les "Parts Interesades" ens basem en els compromisos següents:

  • vigilar pel compliment amb els preceptes legals que es troben en el nostre àmbit d'actuació.
  • complir amb els Requisits legales/reglamentarios i els definits pels nostres Clients i altres Parts Interessades.
  • la Millora Contínua del nostre Sistema de Gestió de la Qualitat.

La Direcció d'OCOVAL està convençuda de que açò només podrà aconseguir-se per mitjà de:

  • Un contacte continu amb els Servicis municipals i Socis implicats en la gestió dels nostres servicis per a detectar les seues necessitats, que servisca de base per a la millora de l'empresa.
  • L'actitud del nostre personal centrada en el treball en conjunt per a ser la millor versió d'OCOVAL.

 

"Entre tots una València millor"

 

Data d'última emissió: 19-05-2019
Data d'expiració: 19-05-2022