TESTIMOMIAL
Estic molt satisfet amb OCOVAL per la ràpida tramitació de la llicència i per la bona predisposició a ajudar en la resolució dels problemes. Tracte amable i atenció exquisita.
OCOVAL és una empresa compromesa amb la seua ciutat, que s'esforça a oferir sempre un millor servici i amb la major qualitat.
La implementació d'un Sistema de Gestió de la Qualitat i la seua certificació per AENOR és un exemple d'este compromís de millora contínua i vocació de servici.
AENOR certifica que l'Oficina de Coordinació d'Obres de València disposa d'un sistema de gestió de la qualitat en la prestació de servicis a l'Ajuntament de València que engloba totes les activitats d'OCOVAL: coordinació d'obres d'empreses de subministrament de servicis, tramitació de llicències i inspecció d'obres de rases i de tanques publicitàries, homologació d'empreses d'obra d'obertura de rases i tramitació d'incidències relatives a infraestructures i equipament urbà.
La Política de Qualitat d'OCOVAL pretén orientar la implementació progressiva d'una Cultura de la Qualitat en la nostra Organització que facilite aconseguir els nostres FINS (Missió):
- Gestió, coordinació i inspecció de les obres (rases) en la via pública.
- Gestió de les incidències en via pública pertanyents al denominat "Servicio 72 Horas".
- Gestió i inspecció d'Instal·lacions Publicitàries (Tanques).
- Gestió i inspecció de Mobiliari Urbà (Contracte Valenbisi).
La consecució d'estos fins procura la satisfacció de les NECESSITATS de les "Parts Interesades" de la nostra Organització (Ciutadania, Ajuntament de València-Socis, Empreses, Clients Particulares...):
- EFICIÈNCIA (ocupació del menor temps possible, facilitant i simplificant els tràmits als sol·licitants, sempre que siga viable, evitar més rases de les necesarias...).
- Tracte personal respectuós.
Per a aconseguir la satisfacció de les "Parts Interesades" ens basem en els compromisos següents:
- vigilar pel compliment amb els preceptes legals que es troben en el nostre àmbit d'actuació.
- complir amb els Requisits legales/reglamentarios i els definits pels nostres Clients i altres Parts Interessades.
- la Millora Contínua del nostre Sistema de Gestió de la Qualitat.
La Direcció d'OCOVAL està convençuda de que açò només podrà aconseguir-se per mitjà de:
- Un contacte continu amb els Servicis municipals i Socis implicats en la gestió dels nostres servicis per a detectar les seues necessitats, que servisca de base per a la millora de l'empresa.
- L'actitud del nostre personal centrada en el treball en conjunt per a ser la millor versió d'OCOVAL.
"Entre tots una València millor"
Data d'última emissió: 19-05-2019
Data d'expiració: 19-05-2022