L'Oficina de Coordinació d'Obres de València s'encarrega de la tramitació de les sol·licituds de llicència per a la col·locació de suports publicitaris en parcel·les i mitgeres en domini privat perceptibles des de la via pública en sòl urbà en aplicació de la vigent Ordenança Municipal sobre Publicitat, realitzant, així mateix, la inspecció dels mateixos i el control del Registre Municipal de Publicitat en el que als dits suports publicitaris es referix. Qualsevol altre tipus de publicitat es tramitarà en les Juntes Municipals de Districte corresponents.

L'Ordenança Municipal sobre Publicitat té com a objecte regular les condicions a què haurà de subjectar-se la publicitat instal·lada o efectuada en el domini públic municipal o perceptible des del mateix, i en els seus aspectes substantiu i procedimental.

Ordenança Municipal sobre Publicitat

Qui ho pot solicitar?

Podran ser titulars de la llicència:

a) Les persones físiques o jurídiques, que realitzen directament les activitats comercials, industrials o de servici a què es referix els elements publicitaris.

b) Aquelles persones físiques o jurídiques que de forma habitual i professional es dediquen a l'activitat publicitària i que es troben inscrites en el Registre municipal d'Empreses Publicitàries de l'Ajuntament de València.

 

Què ha de fer?

Presentar una instància (segons model oficial) per a col·locació de suports publicitaris en parcel·les i mitgeres en OCOVAL o en els Registres d'entrada de l'Ajuntament de València, o realitzar directament el tràmit a través de la Seu Electrònica Municipal (polse per a iniciar tràmit), sent obligatòria la presentació de la sol·licitud a través de seu electrònica tant per a les persones jurídiques com per a les entitats sense personalitat jurídica (comunitat propietària, comunitat de béns, ...), segons la llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Instància per a col·locació de suports publicitaris (només persones físiques)

 

Quins requisits ha de complir?

Presentar tota la documentació corresponent a la sol·licitud depenent del cas de la instal·lació publicitària.

Les empreses que de forma habitual i professional es dediquen a l'activitat publicitària, han d'estar inscrites en el Registro Municipal d'Empreses Publicitàries.

 

Quina documentació és necessària?

Per a la tramitació de l'expedient per a col·locació de suports publicitaris en parcel·les i mitgeres i sense perjuí de les autoritzacions que procedisquen per altres Administracions públiques competents, serà preceptiu la presentació de la documentació següent:

  • Projecte subscrit per personal amb competència técnica i visat pel Col·legi professional corresponent, presentat preferentment en format digital.
  1. Contingut mínim del Projecte de Suports Publicitaris en parcel·les
  2. Contingut mínim del Projecte de Suports Publicitaris en mitgeres
  3. Contingut mínim del Projecte de Publicitat pintada en mitgeres
  • Estudi Bàsic de Seguretat i Salut.
  • Autorització de la propietat de l'edifici, local o parcel·la i si és el cas acord de la comunitat propietària, i de la propietat limítrof si la instal·lació és en una mitgera, en el que haurà de constar necessàriament el número del CIF/NIF de la propietat o comunitat propietària.
  • En el cas d'ubicar-se en una parcel·la es facilitarà la seua Referència Cadastral.
  • Projecte específic de les instal·lacions elèctriques d'acord amb la normativa vigent en el cas que es tracte d'un element lluminós, presentat preferentment en format digital.
  • Acreditació de subscripció de Pòlissa d'Assegurança de Responsabilitat Civil que cobrisca els danys que puguen derivar-se de la col·locació i explotació del dit element.
  • Justificant i Carta de pagament d'haver satisfet l'ingrés previ de la Taxa o Preu Públic liquidat d'acord amb l'Ordenança Fiscal corresponent obtinguda per mitjà d'autoliquidació en la web municipal (iniciar autoliquidació).

 

Taxes

Les taxes corresponents a les llicències d'instal·lació de suports publicitaris queden establides en l'Ordenança Fiscal reguladora de les Taxes per Prestació dels Servicis relatius a les Actuacions Urbanístiques

Taxes per Prestació dels Servicis relatius a les Actuacions Urbanístiques

 

Placa identificativa obligatòria

En els mòduls de fixació de suports publicitaris haurà de constar el nom o raó social de l'empresa propietària i fixar-se a més, en la part inferior del panell una placa identificativa de 30 centímetres de llarg per 10 centímetres d'alt, en les que haurà de constar l'empresa, el número de resolució d'alcaldia i les dates de l'autorització.

Placa identificativa per a Suports Publicitaris  (Format JPG)  (Format SGV)

 

Per a qualsevol consulta ...

Acoste's a la nostra Oficina de Coordinació d'Obres, o bé contacte amb l'oficina cridant per telèfon al número 96 337 02 28, o mitjançant un correu electrònic a ocoval@ocoval.es, o a través del formulari de contacte de la nostra pàgina web.

L'Oficina de Coordinació d'Obres de València s'encarrega de la tramitació de les renovacions de llicència per a la col·locació de suports publicitaris en parcelas y mitgeres en domini privat perceptibles des de la via pública en aplicació de la vigent Ordenança Municipal sobre Publicitat.

 

Què ha de fer?

Presentar una instància (segons model oficial) per a col·locació de suports publicitaris en parcel·les i mitgeres en OCOVAL o en els Registres d'entrada de l'Ajuntament de València, o realitzar directament el tràmit a través de la Seu Electrònica Municipal (polse per a iniciar tràmit), sent obligatòria la presentació de la sol·licitud a través de seu electrònica tant per a les persones jurídiques com per a les entitats sense personalitat jurídica (comunitat propietària, comunitat de béns, ...), segons la llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Instància per a col·locació de suports publicitaris (només persones físiques)

 

Quina documentació és necessària?

Per a la tramitació de l'expedient per a col·locació de suports publicitaris en parcel·les i mitgeres i sense perjuí de les autoritzacions que procedisquen per altres Administracions públiques competents, serà preceptiu la presentació de la documentació següent:

  • Carta de pagament d'haver satisfet l'ingrés previ de la Taxa o Preu Públic liquidat d'acord amb l'Ordenança Fiscal corresponent obtinguda per mitjà d'autoliquidació en la web municipal (iniciar autoliquidació).
  • Una vegada finalitzat el termini de vigència de la llicència d'instal·lació, si no hagueren variat les condicions urbanístiques ni les característiques tècniques del suport publicitari, no serà necessari aportar nou projecte tècnic, serà prou aportar la còpia del projecte tècnic anterior (preferentment en format digital) i un certificat subscrit per personal amb competència tècnica i visat pel seu Col·legi professional, de que la instal·lació es troba en les degudes condicions d'estabilitat i seguretat. En el certificat de seguretat haurà de figurar necessàriament la referència de l'expedient en què s'haja tramitat la llicència corresponent. En cas contrari, es requerirà Projecte subscrit per personal amb competència tècnica i visat pel Col·legi professional corresponent, presentat preferentment en format digital.
  1. Contingut mínim del Projecte de Suports Publicitaris en parcel·les
  2. Contingut mínim del Projecte de Suports Publicitaris en mitgeres
  3. Contingut mínim del Projecte de Publicitat pintada en mitgeres
  • Autorització de la propietat de l'edifici, local o parcel·la i si és el cas acord de la comunitat propietària, i de la propietat limítrof si la instal·lació és en una mitgera, amb data actualitzada.
  • Acreditació del pagament de la Pòlissa d'Assegurança de Responsabilitat Civil que cobrisca els danys que puguen derivar-se de la col·locació i explotació del dit element o, en el cas que la mercantil haguera canviat de companyia, acreditació de subscripció de la nova pòlissa.

 

Per a qualsevol consulta ...

Acoste's a la nostra Oficina de Coordinació d'Obres, o bé contacte amb l'oficina cridant per telèfon al número 96 337 02 28, o mitjançant un correu electrònic a ocoval@ocoval.es, o a través del formulari de contacte de la nostra pàgina web.

L'Oficina de Coordinació d'Obres de València gestiona el Registre municipal d'Empreses Publicitàries. En el dit registre hauran d'inscriure's les persones físiques o jurídiques que de forma habitual i professional es dediquen a esta activitat.

 

Què ha de fer?

Presentar una instància (segons model oficial) sol·licitant la inscrpció en el Registre municipal d'Empreses Publicitàries en OCOVAL o en els Registres d'entrada de l'Ajuntament de València, o realitzar directament el tràmit a través de la Seu Electrònica Municipal (polse per a iniciar tràmit), sent obligatòria la presentació de la sol·licitud a través de seu electrònica tant per a les persones jurídiques com per a les entitats sense personalitat jurídica (comunitat propietària, comunitat de béns, ...), segons la llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Instància general per a inscripció en el Registre  (només persones físiques)

 

Quins requisits ha de complir?

- Tindre una pòlissa d'assegurança de Responsabilitat Civil que cobrisca els danys que puguen derivar-se de l'activitat.

- Dedicar-se de forma habitual i professional a l'activitat publicitària.

 

Quina documentació és necessària?

La persona interessada haurà d'aportar la documentació següent:

  • Còpia confrontada del N.I.F o C.I.F., segons corresponga.
  • En el cas de persona jurídica, còpia o testimoni d'Escriptura de Constitució, acompanyada d'acreditació de la seua inscripció en el Registre Públic que procedisca.
  • Llicència d'Activitat.
  • Acreditació de la inscripció en la matrícula corresponent en l'Impost d'Activitats Econòmiques.
  • Memòria d'Activitats en què s'especificaran mitjans tècnics i personal amb els que es compte per a l'exercici de l'activitat, així com experiència en el sector publicitari.
  • Acreditació de la subscripció d'una pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil, que cobrisca els danys que puguen derivar-se de l'activitat.

 

Ha de saber que ...

La inscripció en el Registre municipal d'Empreses Publicitàries tindrà caràcter temporal i la seua validesa màxima no podrà excedir 5 anys, quedant automàticament caducada si no se sol·licita la seua renovació dins del termini i la forma escaient, amb un termini d'antelació de 6 mesos.

 

Per a qualsevol consulta ...

Acoste's a la nostra Oficina de Coordinació d'Obres, o bé contacte amb l'oficina cridant per telèfon al número 96 337 02 28, o mitjançant un correu electrònic a ocoval@ocoval.es, o a través del formulari de contacte de la nostra pàgina web.